اعضا


من و دوستان تنیس

همه چی میزارم

تا اینجا :

انیکا     برایان

سابرینا    ریوما

ریونا      تویاما

سایو      فوجی

فاطی        اتوبه

ایکا        یوکیمورا

ترسا        شیرایی

ادمینا     تزوکا

هما     نداره

خودم          موموشیرو

درسته تا اینجا

میساکی یکی دیگرو انتخاب کن

خواهشن



نظرات شما عزیزان:

نازنین و مینا
ساعت20:39---4 آبان 1394
خوبه عزیزم
پاسخ:ممنون


a r m i t a # v a m p i e r
ساعت12:59---1 آبان 1394
من همون ارمی بودم عشقم هم ایجی
ریوسا.بیخشید الان میزارم


a r m i t a # v a m p i e r
ساعت10:41---1 آبان 1394
منو نگذاشتی
پاسخ:کی بودی


a r m i t a # v a m p i e r
ساعت19:15---30 مهر 1394
پس من کو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 30 مهر 1394برچسب:,ساعت 18:19 توسط ریواس روکاکی| |


Power By: LoxBlog.Com